176

Франчдайзинг це… А для чого він?

Френчдайзинг для покращення бізнесуФренчдайзинг це… Шо то таке і взагалі для чого така послуга створена? Якщо бути небагатослівним, то всім, хто поза бізнесом, таке слово та поняття, як і факт існування – є космічними, відповідно – непотрібними. Але для тих, хто реально вирішив створити свій власний бізнес, а також уже його має, наступна інформація буде корисною. Тому не ловіть ґав, не досліджуйте поведінку вонон, чи голубів, а швидко відкривайте важливу для вас інформацію, читайте і аналізуйте. Всім інші, по бажанні, для загального розвитку теж можна.

Френчдайзинг – це (фр. franchissage — пільга, привілей) форма співпраці між юридично та фінансово незалежними сторонами, в рамках якої одна сторона (франчайзер), що володіє успішним бізнесом, відомою торговою маркою, ноу-хау, комерційними таємницями, репутацією та іншими нематеріальними активами, дозволяє іншій стороні (франчайзі) користуватися цією системою на певних умовах. (так каже вікіпедія)

Тобто сторона, що використовує послугу (той самий приватний підприєметь), вкладає договір з відомою фірмою, для того, аби вільно використовувати вже відому марку в своїх цілях. Можливість такого привілею відбувається при певних умовах, це обов’язково – відсутність дій чи зловживаннь, що можуть зашкодити репутації відомій фірмі, також певна оплата за таку послугу. Список може продовжуватись, але він вже залежатиме від франчдайзера.

Що при цьому отримують сторони? Франчдайзер, зрозуміло, додатковий дохід, уже з суто свого бренду, також – реклама і розповсюдження того ж таки бренду. Франдайзі – можливість стартово бути розкрученим товаром. Тобто майже 100% успішності власного бізнесу. Часто фірма-франчдайзер, додатково надає стартовий бізнес-план підприємцю-франдайзі, а також відкриває тонкі моменти  в “ринковій боротьбі”  та секрети просування в ній.

Читайте також: