brain.com.ua злісний відгук. Найгірший досвід покупок в інтернет магазинах!
BRAIN.com.ua — найгірший інтернет магазин України! Пишу цей відгук, бо мої повідомлення ігнорують їхні працівники на фейсбуці, коли потрібно вирішити питання. Публікація буде довгою і, можливо, емоційною.
Спочатку перед історія.
Десь місяць тому замовляв у інтернет магазині “Брейн” ноутбук. Тоді мене проблема спіткала вперше. Спочатку замовлення загубилося, потім відправили не на ту адресу. За перенаправлення звісно ж платив я. Тобто свої помилки BRAIN перекладає на плечі клієнта. За незручності “відкупилися” внутрішньою валютою BrainUP, якою можна оплатити 30% суми наступного замовлення.
Ось минув місяць, мені потрібно купити деяку техніку. Вирішив скористатися цими бонусами (хто знає, може дійсно були тимчасові проблеми і робота над помилками вже зроблена). Але, о дідько, все повторюється! Замовлення відправили не на ту адресу знову! І це лише початок!
З досвіду звертаюся в технічну підтримку. Вона присутня на фейсбуці, телеграмі, а також на самому сайті brain.ua. Про те, що одразу більшість робітників москалять — промовчу, нехай буде на їхній совісті. Описую конкретну проблему, даю номер замовлення. Всі хором приносять свої вибачення, обіцяють виправитися, більше того, обіцяють цього разу перенаправлення за кошти магазину. Ок, вірю. Минає час, а статус відправлення на Новій Пошті не міняється. Воно вже висить в відділені за іншою адресою. Пишу ще раз, щоб перевірили. В чергове у відповідь запевняють — все добре, запит на перенаправлення кинули. Написали навіть треккод новий. Пробив по базі Нової пошти, дійсно посилка перенаправлена та прямує за потрібною адресою. Прибуття мало бути сьогодні (06.07.2017), натомість приходить СМС за старим номером декларації: “Заберіть, бо через два дні поїде назад”. Що???
Номер, який відправили вчора, виявляється не до мого замовлення. Це якоїсь іншої людини і ту посилку вже отримано. Моя ж спокійно собі лежить на складі НП, десь в дупі, а до неї ніхто й оком не глянув насправді, попри всі благородні пробачення і заяви робітників брейну.
Ну що ж — йду виясняти, пишу у технічну підтримку на сторінку “BRAIN – магазини розумних покупок” у фейсбуці. У відповідь — ігнор. Повідомлення прочитано (ФБ січе це).
І що я можу подумати, як клієнт, після цього?
Наголошую, подібне нерозуміння і відсутність будь-яких пояснень літає навколо протягом всього часу спілкування з робітниками брейн.юа.
Висновки.
Прикро, але люди не вчаться на помилках. Старався терпеливо із розумінням підійти до всього. Після першого поганого досвіду навіть відгуків ніде негативних не написав. Але тепер ніколи жодною ногою в це лайно більше не вступлю. Всюди при згадці брейну, тепер будуть лише негативні спогади. Нікому не пораджу повторювати мою історію. А судячи з вище описаного, вона не одноразова (пам’ятаєте про чужий трекномер, там та ж історія) — подібне буде повторюватись.
P.S.: поки писав цей відгук, прийшла відповідь на останнє звернення, всі слова підтвердились. Цитую:
кожне перенаправлення це новий ттн. за цим на сайті невірна інформація щодо термінів доставки та оплати. ми уточнили, нам кажуть, має прийти вже завтра. оплата за наш рахунок, ви сплачувати не маєте
Тобто мені минулого разу відправили не правильний трек (чужий). Про доставку — знову не правда, на новій пошті зазначено, оплачую я, з датою також хиба. Брейн ще раз мене обманув… Скріншот сайту НП:
А у вас є досвід роботи BRAIN.com.ua? Як вам такий онлайн магазин? Пишіть свої відгуки у коментарі!