328

Як підвищити продажі з інтернет магазину?

Зараз прийшов і до України час, коли інтернет магазинів в он-лайнп просторах, як грибів після кількатижневого дощу. Відповідно й конкуренція рясна. А от попит на цей вид сайтів не падає. Не зле колись один дядько сказав, що та компанія, яка зараз не пропонуватиме свої послуги та продукт через інтернет – приречена на банкрутство ближчим часом. От і стараються усі підприємці створити свій он-лайн магазин. Правда, не знаючи основ просування інтернет магазину в Україні, далеко з ним не крокують і перетворюються на горепідприємців. Давайте подумаємо над тим, як підвищити продажі через свій інтернет магазин 😉

Як підвищити продажі з інтернет магазину?

Для того, щоби мати свій магазин в інтернеті, потрібно спочатку розібратися як робиться “создание Интернет магазина“. Далі, коли важку і тривалу працю буде виконано і ваша он-лайн крамниця буде відчинена, потрібно підготуватися морально до того, що це лише початок. Як писала шанована пані Ліна Костанко: “І кожен фініш – це, по суті, старт”. Отже, відкриття власного сайту – це ще не успішність вашого бізнесу! Це правило потрібно запам’ятати, роздрукувати на аркуші А4 великим шрифтом і прикріпити у спальні над головою.

Для розвитку свого он-лайн бізнесу на власному інтернет магазині, потрібно вкласти доволі багато часу та фінансів. Але і тут потрібно бути уважним, бо фінанси у справі з сайтами, мають властивість сухого льоду – швидко випаровуватися. І добре, якщо це в користь, але зле, якщо це один випадок із 80% – у збиток. Розділіть рекламний бюджет на дві частини (50%/50%), одну частину вкладіть у контекстну рекламу, іншу у розкрутку свого сайту, так зване СЕО. Особлива порада, якщо ви не можете забезпечити постійне фінансування рекламування свого інтернет-магазину, то краще не починайте рекламування. Або ж починайте з малої суми, поступово збільшуючи – так ви відчуєте ту границю, яка для вас буде прибутковою.  Бувають горе-бізнесмени, які надіяться на купівельний бум, якщо закупити усі тематичні пошукові слова, і вкидають у стартову рекламну кампанію всі ресурси. Насправді ж таким чином можна лише протринькати всі гроші, не залишивши нічого для реального просування сайту.

Уважно підбирайте слова, які будуть пов’язані з контекстною рекламою. Варто знати, що підбір пошукових запитів не проста справа. Якщо, наприклад, ваш товар – вікна, то купити контекст із популярним запитом “вікна” (який має 100 000 показів у місяць), буде не таким ефективним, як та ж дія із словом “замовити вікна он-лайн” (100 показів). Все тому, що за запитом “вікна” – не зрозуміло, що людина хоче: ознайомитися з новинами, технологіями виробництва, цінами, порадами при монтажі. А от “замовити вікна он-лайн” – це вже конкретний запит, за таким людина, швидше за все, зробить замовлення і ваша реклама у контексті буде влучною.

Але влучність і збільшення продажів, залежать не лише від вдалого підбору купленої реклами. Головне для користувача – це доступність інформації та ціна. Тому не робіть у інтернет-магазині великої націнки на товари, а також максимально доступно розмістіть інформацію про умови оплати, доставку та контакти. Звідси ще одна порада – для контекстної реклами, підготуйте сторінку із товароми по знижці, чи з іншою привабливою пропозицією. Користувач зайде, якщо пропозиція дійсно цікава – скористається. А це гарно вплине на брендування та впізнаваність вашого інтернет-магазину в майбутньому.

Для просування сайту в пошуковиках краще найміть спеціаліста з області СЕО. Гороше оптимізований під пошук сайт, з часом, буде вимагати все менше контекстної реклами, а це зменшення рекламного бютжету, отже оптимізація інтернет магазину спеціалістом по СЕО – це хороший вклад у майбутній успіх.

Пам’ятайте, що реклама в он-лайні має не такий же ефект, як у реальному світі. Насправді все не так просто. Якщо у реальному світі, для порівняння цін користувачеві потрібно потратити час аби пройти чи проїхати від одного магазину до іншого, то в інтернеті це робиться в три кліки. Відповідно, в реалі рекламка чи буклет потрапляє майже в ціль, а у інтернеті цю ціль потрібно ще виборювати серед конкурентів. Тому активно і постійно моніторьте цінову політику у своїй сфері серед конкурентів. В інтернеті виграє той, хто дешевший, а тут, повірте, знайти такого не важко 😉

Читайте також: