176

Контекстна реклама, що потрібно знати про неї?

Контекстна реклама в інтернет прийшла із реального життя. До поширення в онлайн світі, найпопулярнішими майданчиками для цього типу реклами, були журнали та газети. Для розуміння як вона працює, потрібно розібратися в суті контексту.

Якщо коротко, то це тематична реклама, яка природно вписується у зміст контенту. У випадку офлайн прикладів це стаття близька за тематикою чи огляд продукту від компанії-замовника, або виділені оголошення з фотографіями у журналах з оголошеннями. В інтернеті ж найпопулярнішою досі залишається контекстная реклама в поисковых системах. На ній виросли такі гіганти, як: Google AdWords,
Yahoo! Publisher Network, Microsoft adCenter, Яндекс.Директ. Такий успіх цілком логічно пояснюється, до пошуку люди звертаються маючи конкретні питання, а відповіді на них можна продати.

На прикладі Google AdWords, розглянемо два типи контекстної реклами.

Перший — пошукова, така що розміщується прямо на сторінці пошуку після того, коли ви ввели запит у відповідне поле. Зазвичай це два-три оголошення вгорі та знизу сторінки. Їх легко розрізнити, бо мають спеціальну позначку:

реклама на сторінці пошуку в гуглі

Цей тип реклами є найдорожчим, проте найефективнішим. Рекомендується для просування конкретних продуктів під конкретні запити. Тобто для випадків, коли людина знає, що вона хоче купити.

Другий тип – банерна, така яка розміщується на сайтах-партнерах рекламної мережі. Текстові, або графічні блоки, які розміщенні у тілі публікацій, або на бокових частинах сайту. Зазвичай її ставлять інформаційні сайти вузької тематики, що зручно для просування відповідних послуг:

Контекстна банерна реклама від гугла

В обох випадках варто ретельно підбирати аудиторію, якій потрібно показувати вашу рекламу. Бо інструментів на ринку зручних є багато, але користуватись ними вміють мало. Можна вкинути у рекламу велику суму, а отримати мізерний результат. Тому краще звернутися до спеціалістів, наперед підготувавши точне завдання, де є відповіді на декілька пунктів:

  1. об’єкт рекламування;
  2. кому він потрібний;
  3. переваги над конкурентами;
  4. очікуваний результат кампанії (мета).

Решта роботи зроблять за вас.

P.S: якщо у вас специфічний продукт, що потребує додаткової візуалізації, варто глянути у сторону відеореклами, цей ринок молодий і дуже перспективний, але потребує більше витрат. Майте на увазі, крім правильного налаштування контексту, потрібно ще правильно відзняти матеріал.

Читайте також: