Контекстна реклама, що потрібно знати про неї?
Контекстна реклама в інтернет прийшла із реального життя. До поширення в онлайн світі, найпопулярнішими майданчиками для цього типу реклами, були журнали та газети. Для розуміння як вона працює, потрібно розібратися в суті контексту.
Якщо коротко, то це тематична реклама, яка природно вписується у зміст контенту. У випадку офлайн прикладів це стаття близька за тематикою чи огляд продукту від компанії-замовника, або виділені оголошення з фотографіями у журналах з оголошеннями. В інтернеті ж найпопулярнішою досі залишається контекстная реклама в поисковых системах. На ній виросли такі гіганти, як: Google AdWords,
Yahoo! Publisher Network, Microsoft adCenter, Яндекс.Директ. Такий успіх цілком логічно пояснюється, до пошуку люди звертаються маючи конкретні питання, а відповіді на них можна продати.
На прикладі Google AdWords, розглянемо два типи контекстної реклами.
Перший — пошукова, така що розміщується прямо на сторінці пошуку після того, коли ви ввели запит у відповідне поле. Зазвичай це два-три оголошення вгорі та знизу сторінки. Їх легко розрізнити, бо мають спеціальну позначку:
Цей тип реклами є найдорожчим, проте найефективнішим. Рекомендується для просування конкретних продуктів під конкретні запити. Тобто для випадків, коли людина знає, що вона хоче купити.
Другий тип – банерна, така яка розміщується на сайтах-партнерах рекламної мережі. Текстові, або графічні блоки, які розміщенні у тілі публікацій, або на бокових частинах сайту. Зазвичай її ставлять інформаційні сайти вузької тематики, що зручно для просування відповідних послуг:
В обох випадках варто ретельно підбирати аудиторію, якій потрібно показувати вашу рекламу. Бо інструментів на ринку зручних є багато, але користуватись ними вміють мало. Можна вкинути у рекламу велику суму, а отримати мізерний результат. Тому краще звернутися до спеціалістів, наперед підготувавши точне завдання, де є відповіді на декілька пунктів:
- об’єкт рекламування;
- кому він потрібний;
- переваги над конкурентами;
- очікуваний результат кампанії (мета).
Решта роботи зроблять за вас.
P.S: якщо у вас специфічний продукт, що потребує додаткової візуалізації, варто глянути у сторону відеореклами, цей ринок молодий і дуже перспективний, але потребує більше витрат. Майте на увазі, крім правильного налаштування контексту, потрібно ще правильно відзняти матеріал.