1135

Що робити, якщо прийшов не той товар з aliexpress?

Вчора мені прийшла перша посилка з Китаю, яка зробила замовлення проблемним. Продавець відправив не той товар, що я замовляв, більше того – не той, що був у описі. Замовляв футболку у стилі POLO, з короткими рукавами, а прийшла кофта з довгими рукавами. Колір мав бути синюватий, з помаранчевими вставками, а відправили мені чорну, з червоними. Крім того, матеріал виявився синтетичний, хоча в описі зазначений Cotton (бавовна).

Те, що мало прийти:

Футболка, яку замовляв в Китаї

А ось те, що прийшло:

Китайці відправили не той товар aliexpress

Як відкрити диспут на Китайці відправили не той товар aliexpress

Звісно ж мене не влаштовує такий стан справ. Прийшло абсолютно не те, що я замовляв! Природно виникло запитання – що робити, якщо прийшов не той товар з aliexpress?

У таких випадках є декілька варіантів вирішення проблеми:

  1. змиритися і тішитись тим, що є (добре, що хоча б таке є);
  2. категорично відмовитися від товару і запросити повернення коштів з відправкою товару назад;
  3. знайти компроміс, через систему диспутів та претензій на aliexpress.

Перші два варіанти, автоматично відпадають, бо мириться тільки москаль з х*уйлом, а відправка назад – це гемор і витрачання додаткових коштів (навіть при повному поверненні оплати за товар). Тому вирішив протестувати систему дискусій на aliexpress і повернути половину коштів, оплачених за цей товар.

Виявилося, що нічого складного у цьому немає, потрібно лише відкрити перекладач гугла та сфотографувати проблемний товар (радять знімати на відео розпакування посилки, для беззаперечних доказів). Щоб відкрити дискусію, потрібно у списку замовлень акаунта, натиснути навпроти товару посилання “Открыть спор”. Відкриється спеціальна форма з параметрами, які потрібно обрати, для докладного опису проблеми. У моєму випадку це те, що на скрінах:

Як відкрити спор на aliexpress

Як повернути гроші на Як відкрити спор на aliexpress

У коментар, я вставив речення, яке переклав в google translate (знання англійської не надто глибокі). Суть коментаря: “Замовлений товар був синього кольору з оранжевим, на коротких рукавах. Отримано чорно-червону кофту з довгими рукавами. Товар не відповідає опису”. Також відзначив, що немаю бажання відправляти товар назад, а повернути рошу половину ціни, тобто 3,5$ (заплатив 7,15$). Знизу цієї форми авантажив три картинки фотодоказів (ті, що зверху). Після підтвердження моєї претензії, завантажилась сторінка зі статусом, щойно відкритої дискусії: Спор открыт.

Відкритий спор на aliexpress для повернення грошей

Сьогодні ж, отримав сповіщення про те, що продавець погоджується з моїми умовами, спір переведено у статус: Продавец принимает. То ж чекаю на зарахування повернених коштів на свій рахунок і після цього залишу відгук, звісно ж він буде нейтральним.

Наскільки я розумію, то подібні проблеми з китайськими магазинами, відбуваються часто. Особливо, якщо це аліекспрес і особливо, якщо продавець з малим рейтингом. Принаймні цей випадок, саме такий. Для попереджень казусів в майбутному, залишу посилання на цього китайця: Jack peng.

Читайте також: