146

Київстарівський маркетинг

Рік тому, я жив на квартирі і найкращою пропозицією на той час, в плані інтернет підключення, там був “Домашній інтернет” від Київстару. До того ж “кабель” (вита пара) уже був проведений, то залишалося лиш подати заявку на підключення. Я це й зробив! Буквально наступного дня уже мав швидкісний інтернет. Доступ до світу – відкрито!

Маркетинг і дзвінки від київстару

Скажу чесно, що домашній інтернет від Київстару доволі стабільний і числився на лічильниках навіть швидшим, ніж було заявлено. За пів року користування виникла лише одна неприємна поломка на лінії, яка вимкнула мене з он-лайн доступу, інтернет пропав приблизно на добу. Зрештою, це час від часу буває у всіх провейдерів. Знаю, що в Тернополі на зорі розцвіту Київстару, як провайдера, старі мережі не бажаючи розвиватися, боролися з новим конкурентом – ріжучи його оптоволоконний кабель. Але маразми пройшли, негідники здеградували і розчинилися в історії, а КС живе собі далі.

І от сталось так, що з квартири я мав виїхати, звісно ж інтернет не було бажання в холосту оплачувати і я скористався заморозкою рахунку на невизначений термін (на той час не знав чи матиму можливість на новому місці його підключити). Після трьох місяців, а заморозка діє лише на три місяці максимум, довелося написати заявку на відключення мого аканту. Тоді ще пропали мої бонуси десь у ромірі 70 гривень (бонуси цікава штука в Київстарі, колись писав як їх використати). Після недовгої розмови з хитрим консультантом, який хотів мої бонуси привласнити, я все ж таки домігся закриття рахунку.

Пройшло пів року. Звикши до спокою свого мобільного, я про нього майже забув. Але одного дня помітив пропущений дзвінок, номер не знайомий – київстарівський. Не звернувши уваги, живу собі далі. Наступного дня знову дзвонить цей номер, цього разу я натиснув зелену трубочку і чую щось на кшталт: “Выберите корпоративные тарифы Киевстар для своей компании”… І далі в такому ж дусі. Звісно ж я відмовився. Та не пройшло й години, як чую дзвінок від іншого номера, який уже українською мовою розповідає мені про нові акції і пропозиції від домашнього інтернету.

Справа в тому, що зараз я не маю можливості підключити його, впринципі, тому й відключив. Причину відключення вписав у заявку. Але менеджери Київстару, напевне не читають цього і надзвонюють щораз аби затягнути до себе знову. Таких дзвінків було біля десяти і щоразу доводилося пояснювати причину відключення. Таке враження, що в базу потенційних клієнтів номери вони вводять, а причин відмов ні.

Не знаю чи це правильна стратегія маркетологів, бо з третім дзвінком це починає виводити з себе, але справа їхня. Я ж тепер задумався, чи справді мені потрібно вказувати мобільний номер, коли що-небудь купляю чи замовляю у різних компаній. А якщо його в мене немає? Достатньо того, що вказую e-mail, там ігнорувати виходить менш стресово.

Читайте також: