Махінатори на Аукро
Як відомо, Аукро з 19-го лютого вводить символічну оплату за виставлення товарів (1 коп.). Офіційне пояснення – це боротьба з неякісною пропозицією, тобто з такою, продавець якої після завершення аукціону – пропадає. А також типу боротьба з лохотроном. Та чи справді це так?
Тут варто задати запитання для пані логіки – як впровадження оплати за виставлення лоту на Аукро може сприяти благородній меті? Одна копійка, навіть для неякісного товару – це як мікроб на тілі. Що є, що немає. А для лохотронщиків, які буває зривають мільйони на омані покуців на базарі Аукро – це взагалі невидимі атоми. Тому робимо висновок логічний – благородне пояснення впровадження оплати за виставлення товару на Аукро – is basted. Тобто спростовано і ця ідея виглядає як: благородність (як згадане корито з відсотковими накрутками)!
Тепер же знайдемо підводні каміння і справжні причини впровадження цієї оплати. Згідно з деякою офіційною статистикою (не вказаний період, хоча є підозри що це активні лоти за час коли вказано) маємо:
– російська версія – 3 570 902 товарів;
– українська версія – 60 644 торарів.
Тобто разом – 3631546. Тепер ділимо на 100 (копійок у гривні) і маємо 36315,46 додаткових гривень просто так. І залишається їх огорнути в благородну мету. А і ще додати на закінчиння лизунський текст:
“В течение всего февраля команда Aukro.ua будет проводить усиленную рекламную кампанию в интернете и офлайн для увеличения ваших продаж.”
Іншими словами – залучити у секту додаткових ягнят для стрижки. Бізнесмени, вони такі бізнесменські…