І ботаніки роблять бізнес
Вичитав на днях книженцію про бізнес: “І ботаніки роблять бізнес” (рос. “И ботаники делают бизнес“), Максима Котіна. З назви можна догадатися, що книжка про бізнес, але який її склад потрібно уточнювати, чим я й займуся.
В загальному, книжку можна назвати біографією одного російського бізнесмена нового покоління – Федора Овчіннікова. А якщо бути точнішим, то біографію його бізнесу. Це те покоління бізнесменів, яке виросло не на приватизації держмайна і не на корупційно-бандитських схемах, а на старті з нуля і розвитку. Якщо врахувати те, що Росія (а книжка про російського бізнесмена), дуже схожа за розвитком до України, то можна проводити паралель з ситуацією тут.
Починалася дорога у бізнесі головного героя з того, що він завів блог, де оголосив свою бізнес-ідею та визначив свій курс, зробивши ставку на відкритості. Блог став інструментом комунікації бізнесмена, куди акумулювалися як прихильники, так і противники його ідей. Сайт став також площадкою для звітування про прибутки.
Бізнес, яким зайнявся Федір – книжковий магазин. Здається ніби проста ідея, але в деталях, як виявилося, дідько ховається. Ось всі деталі й труднощі, книжка під лупою й розглядає. Протягом всієї історії бізнесмена описуються його рішення та пояснюються практичні приклади того, як вони впливають на розвиток справи.
Власне, книжку раджу почитати тому, хто цікавиться бізнеcом і людьми, що досягають успіху. До речі, в конкретному випадку, магазини книжок успіху не приніс, а приніс досвід. Скачати “И ботаники делают бизнес“, Максима Котіна можна тут: скачати.