33

Який мобільний оператор кращий

Мій маніфест щодо мобільних операторів України.

Дуже рідко користуюся послугами мобільних операторів в класичному значенні. Також практично не користуюся мобільним інтернетом, тому для себе постійно обираю тариф за принципом: “користуєшся — платиш”. Зазвичай всі послуги такого тарифу є дещо дорожчими за пакетні. Та з огляду на мої потреби (1-2 дзвінки на місяць, чи одноразове підключення до інтернету з мобільного на місяць) — це раціонально. Дуже сумно, коли потрібна мені тарифікація штучно виводиться за дужки, або ж ліквідовується популярними в Україні операторами.

Першим з мого досвіду таким став Kyivstar. Який ліквідував усі старі тарифи, не надавши альтернативи (зараз можливо щось і є, не цікавився). Його sim-карта відразу ж стала мені не потрібною і зараз валяється десь у мішечку з різним електронним непотребом.

Пізніше lifecell, не попередивши, примусово перевів мене на абонплату. Так за два місяці (а я нагадую, що рідко користуюся послугами мобільного зв’язку, перевіряю рахунок ще рідше) кудись пропали всі гроші, дізнався про це із sms про те, що не достатньо коштів на мій тариф. Тоді й дізнався, що мій абонентський номер перевели на новий тариф два місяці перед тим. Я не став розбиратися чи є альтернативи і відклав економічні зв’язки з цим оператором десь на вечірній задній план, точно так же, як він зробив зі мною.

Залишався ще Vodafone Ukraine. Той також ліквідував всі старі тарифи, але попередив, а також залишив альтернативу, яку я собі й обрав —Vodafone Light. Якщо коротко, то це якась дуже врізана версія пакетних послуг, поєднана з принципом: “користуєшся — платиш”. Наприклад зробив дзвінок, платиш 2 грн., а далі маєш певну кількість хвилин на день, щоб розмовляти по телефону безкоштовно. Те ж саме з інтернетом, зробив підключення — 5 грн. і 100 Мб на день.

Все було чудово до вчорашнього дня.

Поповнивши у квітні рахунок на велику суму (відносно того, як користуюся послугами). Я помітив, що кудись тануть гроші. Як показала історія витрат — щодня знімається по 5 грн. за інтернет, який я не використовую. І за класикою — дзвінки оператору нічого мені не пояснили.

Порекомендували уже постфактум, як рішення проблеми такий костиль — заблокувати інтернет по номеру. Гроші за послуги, якими я не користувався ніхто не поверне.

Хочу зауважити, що це не якісь виняткові історії. Погугліть самі: “шахрайство Kyivstar”, “шахрайство Lifecell”, “шахрайство Vodafone”. І якщо відкинути топ видачі, де сайти згаданих операторів просувають свої сторінки, то можете знайти чимало подібних історій. Ба більше, я впевнений, що більшість, хто це читає, також мали в практиці щось подібне.

Мені здається чи у боротьбі за корпоративну культуру і яскравішу рекламу, мобільні оператори України забули про головне — боротьбу за клієнта і його довіру до себе? Мені не приємно, що я повинен слухати чи сам говорити про шахрайство з їх боку.

Особисто я втомився від “підводних каменів” та періодичного розбирання причин чому мене обікрали. А на запитання: “який мобільний оператор кращий”, маю лише одну відповідь — всі лайно!

Мобільні оператори України

_______________________________

Оновлення: Дякую Vodafone Ukraine, що допомогли розібратися з опублікованою проблемою. Зняті кошти повернули. Рекомендація для людей, що зіштовхнуться з подібними проблемами – звертайтеся у фейсбук на офіційних сторінках операторів.

Читайте також: